dilluns, 18 de maig del 2009

SANT LLORENÇ DEL MUNT I L'OBAC

QUÈ? HA ANAT BÉ, EH?
Repàs de relleu de Catalunya en viu!!
Des del Montcau es veien els Pirineus, Montserrat, la plana del Penedès, la Depressió Central, les serralades litorals i prelitorals... hem situat el Nord, el sud,... el Bages,... el Vallès,...
Hem parlat de: càrstic (això ja sabem de què va!) conglomerats, còdols, fangs, sorres; quaternari, massís catalano-balear; clima mediterrani (per enèssima vegada aquest curs!!!), vegetació, fauna..
Un repàs (in situ!) d'un munt de continguts de socials.
Unes fotos?
També!!
Si voleu saber o recordar més coses, heu de clicar aquí i anireu a la web del Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
Va ser molt xula i divertida l'excursió al parc natural de sant Llorenç del Munt i l'Obac!!
Hi havia una vista preciosa des de dalt de la muntanya del montcau!!
Va ser una mica cansat el principi però després ja anàvem agafant el ritme!!
Apa adéu!!
Àngel Olivella Hernández
LA MOLA

Anònim ha dit...

Una amiga meva i jo teniem por pero ens va agredar molt.
Va cançar molt caminar tota l'estona pero vem arrivari.

Vinyet Santolaria

La Mola,mola

Anònim ha dit...

Hola,
Va ser molt xula i divertida l'excursió?
Una amiga i jo vam tindra por i la meva amiga i jo ens vam anim ente les dues i ens vam anima totas dues ila meva amiga i jo estavam senpra esperan a la maria jesus.
Ens vam diverti molt tota la clase.
Hi havia una vista preciosa des de dalt de la muntanya del montcau.
Apa adéu¿
Miriam Borrego Moreno
LA MOLA