dimecres, 23 de desembre del 2009

PROJECTE NADAL'09

El Projecte Nadal ha estat un superProjecte!!
Hem treballat de valent, sumant esforços tots plegats.

EL NOSTRE LLIBRE DE NADAL
Llibre confeccionat entre tots sobre els costums i tradicions del Nadal a Catalunya.
Ens hem repartit les feines ... i ha quedat així. Ens agrada molt.



VIDEO COL·LECTIU EN ANGLÈS PER FELICITAR EL NADAL A TOT EL MÓN
Hi hem col·laborat tota la classe, repartint-nos les tasques: cercant imatges, escrivint, fent el muntatge... En Dani (d'anglès) ens va explicar com fer el muntatge de video amb imatges estàtiques a la Maria i a en Juan. Ell dos ho han explicat a la resta.

CHRISTMAS IS from La Mola on Vimeo.

7 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

M'encanta el llibre, i també m'agrada molt el video d'angles.
M'ho he pasat molt bé aquest dies preparant totes les coses de nadal: video, postals, llibre...
Espero que l'any que be, ens ho passem igual que aquest any!
Apa adéu!
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2010

Marta Montero
La Mola

Sandra Ruiz ha dit...

Molt xules les fotos! sortim molt guapos!. L'any que be ens ho pasarem millor que aquest!
A mi hem sembla que lo mes importnt de la Mola es que fem un treball en equip.. aixo es el que ens uneix
bueno adeu!

LA MOLA, mola. ha dit...

Però... si encara no està tot penjat!!!
Espereu a demà, que això està en procés!!
Molt d'acord amb tu Sandra. El millor: el treball en equip!
Rosa

Anònim ha dit...

Molt xulo!!!!
Està molt bé aquest llibre de Nadal i les fotos són molt xules!!
Ens ha quedat entre tots FANTÀSTIC!!!
De moment està molt bé!!
Tinc ganes de que sigui demà per cantar la nadala, rebre i donar l'amic visible, per veure com ens ha quedat el calendari, per menjar torrons, neules, polvorons...
I sobretot.....PERQUÈ S'ACABA EL TRIMESTRE I ARRIBEN LES VACANCES!!
Àngel Olivella
LA MOLA

Unknown ha dit...

A mi també m'agrada moltissim. Mereix la pena haver fet tant d'esforç. Jo l'any que be no podrè passar-mo bé amb vosaltres.
El llibre també es super interessant.
Maria Aguilera
LA MOLA

LA MOLA, mola. ha dit...

MOLEROS I MOLERES!!
Ara que repasso tota aquesta feinada me n'adono del que hem treballat!!
FELICITATS i BON NADAL!!
Rosa

Cyrian ha dit...

Uaaauuu, que xulo ha quedat el video.
Les fotos son molt xules. i m'ho he passat molt be a l'escola preparant-lo.
Feliz 2010.