dimecres, 6 de gener del 2010

NADAL AL CINEMA

El dia 3/1/2010 vaig anar al Eroski a veure una pel.licula.Varem trigar molt a la cua però al final varem aconseguir entrades per veure Alvin y las Ardillas 2.
La pel.lícula va durar 1 hora i 30 minuts,va ser molt divertida.
Es tracta de tres esquirols que eren cantants i ballarins i el seu pare a causa d'un problema els va apuntar a l'institut i allà van coneixer a tres esquirols i es van fer famosos amb els seus amics.
El pare dels esquirol també va ser el pare de les nenes esquirols.
Al final, també varem comprar dolços i llaminadures i vam anar a comprar roba.

Pedro Ortiz

3 comentaris:

Àngel Olivella ha dit...

Jo la vull anar a veure!!
Però primer tinc que veure la 1!!

Heidi ha dit...

no la he vist pero crec que no es el pare que es el home que els reculla casa seba en la peil numero 1
Heidi :)
La Mola :)

Unknown ha dit...

Pedro, jo també vaig anar al cinema durant les festes, jo vaig anar 2 cops, un amb la famìlia i l'altra sola amb la meva avia. Quan vaig anar amb la meva avia vam anar a l'eroski també i també hi havia un cua impressionant, sortia de l'eroski i tot!Mai no ho havia vist.
JO vaig anar a veure amb la meva avia la de "Estan Todos Bien" i amb tota la familia vaig anar a veure "Planet 51" Totes dues eren molt divertides, pero la de "Todos Estan Bien " feia una miqueta de pena....
Maria Aguilera
La Mola