dimarts, 5 de gener del 2010

AMB FAMILIA!

Jo he passat les vacances de Nadal amb família...(amb els meus cosins, oncles, avis...)
Sempre les vacances de Nadal les passo amb la família: és una tradició!
El 24 de desembre vaig sopar a casa amb els meus pares.
El 25 vam anar tota la família a casa del meu oncle.
El dia de San Esteve havíe, d'anar a casa de la meva tia, però em vaig posar malalta i no vaig poder anar-hi
Per Cap d'Any els meus oncles, avis, cosins.. van venir a casa a sopar i a celebrar les campanades.
El dia 1 vam anar a un restaurant, el GALA de Cornella de Llobregat perque ens va convidar el meu avi.
El dia tres a casa del meu altre oncle per celebrar l'aniversari del meu cosí petit.
I després el 7 de Gener anem a casa del meu avi per veure si tenim cap regal a casa seva.
I AIXI TOTS ELS ANYS!
Sandra R.
6-1-10
LA MOLA

2 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

Igual que jo, jo també cada any ho faig amb la família.

Marta M.
La Mola

Àngel Olivella ha dit...

Jo també11
Ara un dia aquí, l'altre dia allà... i així passo les vacances!!