dimecres, 6 de gener del 2010

CAVALCADA A SANT BOI DE LLOBREGAT

Jo cada any he anat a veure la cavalcada a Sant Boi de Lobregat, cada any anem allà perquè desprès de veure la cavalcada ens reunim la meva família a casa dels meus oncles per sopar. Desprès de sopar mengem el tortell de reis, i quan hem menjat el tortell nosaltres també fem l'amic INvisible, llavors ens el repartim i cada un tenim el nostre amic Invisible.
I desprès de l'amic Invisible a obrir els regals que han portat els reis a casa dels meus oncles.
Els meus eren molt guais!
Avui m'ha llevat la meva mare, i quan he anat al menjador he vist molt regals: del meu germà, del meu pare, de la meva mare i meus, no podia esperar mes a obrir-los.
Quina il·lusió!
Marta Montero
La Mola

2 comentaris:

Mari Cruz ha dit...

T'entenc Marta, jo també haig de voltar bastant per reis...jejeje.Però paga la pena pels regals i per estar amb la família.
Salutacions !!!!

Anònim ha dit...

que xulu amic invisble a casa no sam abia acudit mi que original oi bueno ens veiem dema adeu!!
HEIDI
La MOLA