divendres, 8 de gener del 2010

EL MEU NADAL!!

Hola!
Us explicaré com vaig passar les vacances:
El dia 24 al matí vaig estar per casa esperant que sigues la nit per poder cagar el Tió. Em va cagar moltes coses: xocolata, una lot, una bufanda, roba...
El dia 25 vaig parar la taula de Nadal i vaig esperar a que vingués la meva família.
El dia 26 vaig anar a casa de la meva àvia i vam dinar i després vam anar a jugar amb uns amics.
El dia 31 al matí vaig anar a casa de la meva àvia a passar el dia i a la nit vaig anar a casa de la meva cosina a sopar i a celebrar les campanades.
El dia 1 vaig anar a casa de la meva àvia i també van venir els meus tiets i cosines i vam dinar. Desprès vam anar a veure el pessebre vivent parlat de les Gunyoles (Avinyonet), que feia un fred!!
El dia 5 a la nit vaig anar a la cavalcada d'Olesa.
El dia 6 vaig anar a passar per casa dels meus familiars a buscar els regals de reis i despres vaig anar a casa de la meva tieta a dinar.
Després vam menjar tortell de Reis i a mi em van tocar les 2 faves!!
Els Reis em van portar: la Wii (negra), una paperera amb una carpeta, un pot de llapis i un estoig, un paraigua, un moneder, safates per posar papers (com les de classe), una altra paperera i un pack de Bakugans.
M'ho vaig passar mooolt bé!!
Àngel Olivella

2 comentaris:

Heidi ha dit...

que guai no??? pero estaras cansat de donar boltes amunt i aball jeje :)dew
Heidi
La Mola
jee:)

Unknown ha dit...

Ángel, jo l'any passat vaig anar a un pessebre vivent, però no al mateix lloc que tu. Jo vaig anar a Corbera, és molt maco!
Maria Aguilera
La MOla