dilluns, 4 de gener del 2010

PORT AVENTURA!

Hoola!
Com us van les vacances?
Bon any a tothom!!
El dia 27-12-09 vaig anar amb la meva família a Port aventura.
Estava tot decorat de Nadal, era molt bonic!!
Vaig pujar a algunes atraccions i vam anar a dinar.
Després vam pujar a altres atraccions i una hora abans de tres quarts de 6 vam anar al voltant del llac de la Mediterrania perquè a tres quarts de 7 feien un espectacle amb focs artificials al llac.
M'ho vaig passar molt bé.
Si cliqueu AQUÍ entrareu a la web de Port Aventura.
Àngel Olivella

2 comentaris:

Laia ha dit...

Hola,
a mi m'agradaria molt anar al portaventura per nadal, deu ser molt divertit pujar amb una atració i beure tot il·luminat. Jeje!!
Adeu!!
Laia Saumell
La Mola

Mari Cruz ha dit...

Caram... si que heu voltat !!! Jo ja sabeu que al Port Aventura ni boja, ni que em paguin pujo a les atraccions.