divendres, 12 de març del 2010

ADÉU A UN MESTRE.

Qui és aquest personatge de la foto?

PISTES:

"ha fallecido hoy (12/03/2010) a los 89 años tras una larga enfermedad en su casa de Valladolid rodeado por sus familiares más cercanos"

"Centenars de persones han desfilat ja, des d'aquest migdia, pel saló de recepcions de la Casa Consistorial (de Valladolid) per dir l'últim adéu a l'escriptor, mort aquest matí als 89 anys d'edat, i a aquesta hora altres segueixen esperant torn en cues visibles des de la plaça Mayor"

Esbrina'n tot el que puguis.

9 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

Jo sé qui es aquest personatge.
Ho escric en un comentari, o ho parlem a classe?

Marta
La Mola

Anònim ha dit...

Com et sembli millor. Tu, què creus que ens pot anar més bé?
Per exemple, podries donar-nos alguna pista als comentaris i acabar de compartir informació a l'aula?
Rosa

Sandra Ruiz ha dit...

Yo també ho sé!!
Pobre quines obres mes maques que ha fet! i ara ha mort!
aixó es mala sort!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Ostres, Aina... ara si que m'he perdut!!
Rosa

Mercè Magrans ha dit...

Aina que es això que as dit, no te sentit...

Anònim ha dit...

Rosa l'he eliminat perque m'he liat una mica jo!! :p
Bé però sé qui és!!
Aina Pla
La Mola

Unknown ha dit...

Jo tambè se qui és!! Ho penjo al blog, ok Rosa?
Adeu
Maria Aguilera
La Mola

LA MOLA, mola. ha dit...

Si, Maria (a veure si és veritat)
Rosa