dimarts, 9 de març del 2010

EL DIA DESPRÉS

Hola Moler@s!!
Com va el "dia després"?
Tot gelat, glaçat, congelaaaat!!!!!
Amb SOL, però sota ZERO!!!

I quina llum, oi?

L'escola torna a estar tancada.
Han vingut la Vinyet i la Violeta i han tornat a marxar en veure que no hi havia ningú.
En Dani ha pogut arribar amb dificultats (diu que ha patit molt perquè li relliscava el cotxe) i en veure que no hi havia ni alumnes ni mestres (la Carmen i jo a part, és clar) ha preferit tornar tranquil·lament i sense presses cap a casa.
De fet tant la Carmen com jo hem tingut serioses dificultats per arribar fins a l'escola, ja que estaven les voreres i la calçada gelades i no ens hem pogut estalviar unes quantes relliscades, just sortint de casa.
En fi, que si us ve de gust podeu seguir relatant i compartint aquests dies de neu (revisaré de tant en tant els esborranys per poder publicar-los, OK?)
Ens veurem demà, espero!!
Una abraçada!!!
Rosa

6 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

Ala!
Un altre dia sense cole, demà si, no?

Marta
La Mola

LA MOLA, mola. ha dit...

Això, tu!!! (campanera)
Jo si que he anat a l'escola!!
Vagi bé!!
Rosa

Laia ha dit...

Ahir ja vaig veure que seria imposible sortir de casa!!
La baixada de casa meva seblava una estació d'esquì.
Ens veiem demà oi?
Laia Saumell
La Mola

Unknown ha dit...

Espero demà poder venir al cole, pero com arribem al cole i em digeu que està tancat... Em quedo!
Diu la meva mare que demà harem de marxar minuts avàn perque em d'anar molt a poc a poc.

LA MOLA, mola. ha dit...

Esperem qua la carretereta que uneix "dalt" i "baix" estigui en condicions. Aquest matí, a part de geleda, estava plena d'arbres caiguts.
Una feinada!!
I tu, què? no penses fer cap aportació?
T'has cansat, de jugar amb la neu?
Rosa

Anònim ha dit...

Quin rollo!!!
Aqui a Vallirana ja no hii ha gaire neu :( espero que demà podem anar al cole.
Aina Pla
La Mola