dimarts, 9 de març del 2010

EL DIA DESPRÉS

Hola Moler@s avui ha estat el dia després, el dia en que els grans volem treure els cotxes i el dia que estem mig matí treient la neu amb la pala i posant les cadenes als cotxes, l'endemà de les nevades veiem que ja no és tant divertit i que apareix el gel i anem relliscant, el dia en que veiem als veïns passar davant de casa molt a poc a poc per por a no caure.


Aixó si,els inconvenients de la neu s'obliden ràpid i estarem dessitjant que el proper hivern ens porti molta neu i que poguem fer moltes fotos i molts ninots de neu.

Mari Cruz

2 comentaris:

Mercè Magrans ha dit...

Si, es veritat avui tota la rampa del meu parkin estava gelada i jo me relliscat, pero no e caigut eeeee!
Ar vaig a jugar una mica a l'ordinador que tanta neu cansa!
Adeuuuu!

Unknown ha dit...

Tot està glaçat, és molt difìcil passar per les carreteres. Jo també m'he relliscat un o dos cops, fa una mica de mal al cul... jeje.
Maria Aguilera
La Mola