divendres, 19 de març del 2010

EL MEU PASTÍS

Pastís de xocolata que vaig portar el dia del meu aniversari:
Ingredients: 4 ous, 2 iogurts ensucrats, 4 gots de farina integral, 2 gots de sucre, mig d'oli d'oliva, un sobre de llevat, xocolata per a fondre, una mica de llet.
Preparació: primer, separem el rovell de les clares dels ous i fiquem en un bol els rovells. Després fiquem els 4 gots de farina integral, l'oli, desprès al sucre i per últim els llevats.
Aleshores ho barregem tot molt ben barrejat i un cop tenim les clares a punt de neu ho afegim a la massa que que estavem preparant.
Finalment ho posem en un motllo que posem al forn 45:00 minuts a 175 graus.
Quan estigui fet el treiem i el deixem refredar.
Per fondre la xocolata l'hem de posar a trossets en un pot amb una mica de llet perquè es vagi desfent. Després es cobreix el pastís un cop fred.
El podem decorar amb dolços, marietes,...
BON PROFIT!!!
Juan Martínez
16-3-10

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Quan ens en faràs un altre?
Rosa

Mercè Magrans ha dit...

Quina bona piiiiiiiiintaaaaaa!
Jo aquell dia estava mallalta...
M'hauria agradat molt provar aquet passtis!
Segur que era bonissim!
Aaaaaaa!
La Rosa té rao, quan ens faràs un altre?

Sandra Ruiz ha dit...

S'het fa la boca aigua amb veure aquest pastís!!!! Llastima que sigui xocolata perque si no m'hel menjaria!!!
Es veritat el que diuen la Mercé i la Rosa: En faras un altre??!!
Sandra R.
La Mola

Anònim ha dit...

Quina bona pinta!
Teniu molta raò, ens tindries que fer un altre!!
Llastìma que estes malalta :(
Aina Pla
La Mola

Àngel Olivella ha dit...

Estava BONÍSSIM!!
Jo també vull que en faci un altre:P!!

Laia ha dit...

Hola!!!
A la foto el passtis sembla que digui:
menja'm!!
Jo vull que torni a fer un altre!! :p

Laia Saumell
La Mola

Unknown ha dit...

A mi em va agradar moltíssim el passtís del aniversari del Juan... JO també hi estic d'acord... QUAN ENS FARÀS UN ALTREE!?!?

Maria Aguilera
La Mola

Anònim ha dit...

En volem un altre, en volem un altre,...
Rosa

Marta Mo. ha dit...

Estava boníssim, em va agrdar mooolt.
Ens faràs un altre?

LA MOLA, mola. ha dit...

Apunteu, apunteu... ha dit que el darrer dia del curs ens en portarà un altre!!!

Anònim ha dit...

mmmmmmmm!!! Quina bona pinta, Juan!!!
El provaré de fer a casa i ja et diré com m'ha quedat!!!!
Yashmine