dimarts, 9 de març del 2010

NEU I SOL

Hola Mola.
Avui està tot blanc, però no neva.

Aquest matí quan m'he llevat he tornat a veure-ho tot blanc.
Després d'esmorzar, el meu germà (Mario) i jo, hem anat a jugar amb la neu; estava molt freda, però no feia tant fred com ahir.
Al meu germà li agrada molt estar a la neu, a mi també, eeh?.
Ara el meu pare està treient la neu de casa, però només per sortir amb el cotxe, la del jardí no la treu.

Tinc les mans moltfredes, quan acabi d'escriure aniré ràpidament a la calefacció.


Marta
La Mola

6 comentaris:

Mari Cruz ha dit...

Hola Marta, nosaltres estem igual que tu, el meu marit està fent camí per treure el cotxe porta una bona estona i encara li queda més de la meitat del camí.

Rosa Soler ha dit...

A veure... en esborrany, no?
Ja anem publicant els mestres, si?
Rosa

Mari Cruz ha dit...

Rosa, li he publicat jo a la Marta.

Marta Mo. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

El meu pare tambè estav treien la neu per treure el cotxe, i aixi poder anar a treballa. Jo no sé perqè te tantes ganes d'anar a treballar.

Mercè Magrans ha dit...

xD Mariaa!
El meu pare també estava treient la neu i el gel de la rampa del parkin (o com s'escrigi) perqué allà algu podia caure!
Jo per bonissima sort no he caigut ancara a la neu ni res!
Bueno si quan pujavem ahir el trineu per tornar-nos a tirar!
Adeuuu!