dilluns, 8 de març del 2010

NEVADA DIVERTIDA

Hola Mola.
Com va la neu?
Aquí dalt molt bé!
Aquest matí m'ha llevat la meva mare, i he vist tot blanc. Quina sorpresa!!!!!!
Aquesta tarda he sortit al carrer, he anat a caminar (però només pel meu carrer).
També he anat a tirar-me amb bosses de plàstic, però no ha funcionat i després ho ha intentat la meva mare i a ella si que li sortia. Je,je,je...
He caigut unes quantes vegades, però m'he divertit molt.
Ara tinc una miqueta de por, perquè si s'envà la llum, que fem?
Tots els racons de casa meva, semblen una piscina.
Cada vegada que volia fer una foto amb la meva càmera, la càmera es mullava.
És molt bonic veure com neva.
Marta.
La Mola.

2 comentaris:

LA MOLA, mola. ha dit...

Molt bé, Marta!!
No tinguis por, per això de la llum... també és divertit. Imagina't que has fet un vitage en el temps hi has anat a parar dos segles enrera... com viuries?
I això de la teva mare... és que l'experiència... és un grau.
Ens veiem!!
Rosa

Unknown ha dit...

Marta! T''enrecordes de la ventada de l'any passat, nosé tu però jo vaig estar 4 dies senese llum!
Pero era molt divertit perque anavem amb les llenternes i les espelmes per la casa, i jo no volia pujar a la meva habitació perque em cagava de por, i li tenia de demanar al meu pare que pujès amb mi.