dilluns, 8 de març del 2010

NEVADA EN COMPANYIA

Hola!!
Aquest matí he anat a l'escola i m'he trobat que no hi havia ningú.
Al cap d'una estona m'he trobat a la Laura i a la Silvia i hem començat a jugar amb la neu!
Després he tornat a casa i m'he escalfat una mica, perqué això de jugar a la neu...
Més tard jo i la meva mare hem anat a donar una volteta pel poble i finalment hem anat a casa de la Laia.
Quan ja estava a casa de la Laia hem jugat a tirar-nos per la seva rampa amb bosses.
A mi i a la Laia ens sortia molt bé però l'Adrià s'ha enfadat perqué a ell no li sortia!
Quan jo i la meva mare ja marxavem ens han acompanyat a casa i pel camí hem passat pel parc del Raval i com que estava molt nevat hem fet àngels!
Els tres ens ho hem passat mooolt bé tirant-nos per la rampa i fent àngels!












Mercè Magrans
La Mola

5 comentaris:

LA MOLA, mola. ha dit...

ALÇA, MANELA!!!
Us ho heu passat bomba, eh?
Rosa

Laia ha dit...

Si!!
Es divertidissssssim!!
jeje
Laia Saumell

Marta Mo. ha dit...

Divertit, no?
Per el que sembla si!
Encara que no tingueu trine, amb bosses es fàcil no? JEJE

Marta Mo. ha dit...

TRINEU volia dir.

Unknown ha dit...

Que divertit! A mi m'agradaria porvar aquest6a ideea sobre les bosses!NO VAU CAURE CAP COP?! Si jo ho fès segur segurissim que cauria. Jeje!
Adeu