divendres, 23 d’abril del 2010

DIADA DE SANT JORDI

Avui, els alumnes de primària, hem anat a Vilafranca a visitar i passejar-nos per la Fira de Sant Jordi per celebrar aquesta diada.
Hem pogut comprar llibres i roses i hem viscut l'ambient de Sant Jordi pels carrers i les rambles.
També hem anat a veure un petit teatre al carrer a la plaça de l'Ajuntament, on també hi havia altres escoles.
Per la tarda hem anat a comprar un llibre per la classe a les paradetes que l'AMPA i el Grup de Dones munten cada any a Olesa.
Per triar quina mena de llibre compravem per la classe hem fet votacions sobre tipus de llibres. L'opció més votada ha estat la COMEDIA.
El libre que hem comprat es diu ALA DE CORB I LA GRAN REVOLTA de l'escriptor Enric Larreula i il·lustrat per Jordi Vila.
Aquest llibre tracta d'un famós pirata caribeny que necessita renovar l'artilleria de la seva illa. Per aconseguir-ho compta amb la seva tripulació i la seva dona que no es conforma a quedar-se a casa.
El primer moler@ que llegirà el llibre, (per sorteig) serà la Laura!!!
Si ens agrada, buscarem els altres 3 llibres de la mateixa col·lecció.

Els companys de parvulari han fet uns contes mooooolt xulos!!!

Sandra Ruiz i La Mola

3 comentaris:

Heidi ha dit...

guau!! que divertit m'avria agadat anari perque semvla una escursio de les bones, i us haureu divertit oi??
si aixo crec.
Heidi
La Mola

Sandra Ruiz ha dit...

Si Heidi!! MoooOOlt!!! El que passa que yo vaig arrivar una mica tard pel metge... Pero era divertit!!!

Unknown ha dit...

Jo no vaig tenir que anar al metge, i m'ho vaig passar d'alló mès bé. Encara que l'obra de teatre era una mica infatil i ens en vam anar.
Maria Aguilera
La Mola