dissabte, 15 de maig del 2010

ELS MEUS HÀMSTERS

Ahir per la tarda em van portar dos hàmsters russos.
Un és de color marró que és el meu, es diu Chip, i el de la Silvia es d'un de color blanc i el diu Chop.
Tinc una gàbia on estan els hàmsters, tot el dia menjant i dormint.
Són molt bonics, els noms de Chip i Chop m'els ha dit la meva tieta.
Són molt petits només tenen 20 dies.
Ara estic a casa amb la Sandra R. jugant amb el hamsters.
La primera foto és del meu hàmster i la segona l'hmster de la meva germana.
Aquí us deixo las fotos dels meus hamsters.
Laura i Sandra R.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!
Laura són molt bonics i tenen un nom molt divertits!!:)
Aina Pla
La Mola

Anònim ha dit...

A una amiga de la meva cosina li van criar hamsters i men va donar un a mi!!
El meu té uns 5 mesos

Anònim ha dit...

El comentari de adalt es meu (Adrià Tapia)

Unknown ha dit...

Són mol macos! Jo no en tinc però ja m'agradaria... Jo també penso que tenen uns noms molt divertits.

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Marta Mo. ha dit...

Laura, són molt macos, jo en vaig tindre uns, però s'em van escapar :(.
Són molt divertits els seur noms, la teva tieta és molt creativa.

Laura Blanco ha dit...

Gràcies a tots pels compentaris jo també penso que els noms són divertits.

Laura
LA MOLA